Kızlar 37.6 haftalık hamileyim benim 3 gündür sancılarım var ama düzensiz hastaneye gittim bir gün Önce açılma olmadığı icin eve gönderdi çatı muayenesi yaptıktan sonra kanlı akıntı geldi normal dedi doktor ama bugün kahve renk jelimsi bir akıntı var sizce nişanmidir?