DuyguGkgz panikhamile22 Ben bugün 10 haftalık oldum altıncı yedinci haftalara göre çok iyiyim alıştı galiba vücut ilk haftalar kafamı yastıktan kaldıramıyordum
HalimeElifYilmazKurt Bende 10+4 düm midede hazımsızlık biraz daha geçmiş durumda bir de iç sıkıntılar olmasa ne güzel olacak
panikhamile22 Benimde artık sabah bulantıları kaldı bide dünden beri sol kasığımda biraz ağrı var endişilendim