Dilara38 Arkadaşlar 38+4 olduk. Ayağa kalkınca Birden tuvaletim geliyor aniden gidiyorum ama çok az idrar yapıyorum. Sürekli oluyor. Baskı hissediyorum ve birden ağrı oluyor doğum belirtisimi bunları yaşayan varmı