Asnb Arkadaslar 42 günlük hamileyim son adet tarihim 25 ekim geçen doktora gittim çok küçük dedi bebeğime ve sol tarfımda kist olduğunu söyledi iki gecedir de pembemsi kan görüyorum çok korkuyorum
Gamze20gamze Asnb bence beklemeden direk doktora git derim canım içinide ferah tut birşey olmaz inşallah
busrasahinn Asnb canım kist bende de cikti hemde gosterdi bebeğimin kesesinden büyük ama ilk 3 ayda kaybulucak dedi ama leke icin acaba yoruldun mu bugün
Asnb Gamze20gamze inşallah saat 4te gitcem eşim de sehir dışında kendimi kötü hissediyorum tek başıma 😪
Gamze20gamze Asnb annen falan yokmu canım yada bi arkadaşın yakinında olan,çünkü insanın ihtiyaçı oluyor benimde eşim şehir dışında 15 günlük ve seni çok iyi anlıyorum ama korkma hiç yanlız gitsende her şeye karşı güçlü ol kötü düşünme 🙏
Asnb Gamze20gamze Gamze20gamze bakalım arkadasımla gitcem galiba ama insanın eşi gibi olmuyo tabi inşallah bir sorun yoktur😪