Kızlar bebeğim için bir ana kucağı aldım ama içime hiç sinmedi. Bir markete indirimli gelmişti 80 tlye aldım. Oto koltuğu olmuyor sadece taşıma amaçlı kullanılıyor. Ama içi çok fazla çukur bunu fark ettim.Bebeği kesinlikle yatar vaziyette koyamam.kısacası içime hiç sinmedi,acaba bel destek minderi mi alsam yoksa portbebe mi?