Tugce1803 Kızlar SAT 11 Kasım, Yumurtlama Günü 24 Kasım, BAT 11 Aralık. Yumurtlamamın üstünden 12 gün geçti adetime 5 gün kaldı ne zaman test yapmalıyım🌸
Adel001 Tugce1803 bence yapsan görünür varsa veya bekle 1gün kala falan et . Çıkanlar var adetten önce
Deebg Tugce1803 benim adetime 7 gün kala kanda çıkmıştı canım çıkabilir erken gebelik testi yapsan yaparsan muhakkak yaz hayırlı haber alırsın inşallah 🙏🙏
Ladygirl Tugce1803 belirti var mı canm hissetiiğin ben adete 9 gün kaldı yine 0 belirti er ay olduğu gibi bir yerim ağırmıyor bu ayda kesin olmadı artık okdr vücüdumu tanıyorumki 3 ay ovülasyon denyrm bişeler ters gidiyor yada zamanı değil
Tugce1803 Deebg Kuzum ya eşim sağlıkçı nöbet usulü bilirsin biz yumurtlama gününden 1 gün önce çatlama ve çatlamadan bir gün sonra değerlendirdik yumurtlama günü olmadı. Sence yine de olmuş mudur?
Deebg Tugce1803 benimde öyleydi kuzum yumurtlama günü nöbetçiydim değerlendirmedim çatlamayı değerlendirdim sadece oldu ama şeninde olur inşallah🙏 Çatlama daha önemli zaten
Gulsen55 Tugce1803 yumurta sadece 12 saat hayatta kalir. Yumurtlama yasadigin an ovulasyonda mesela cift cizgi ciktiysa 24 saat icinde iliskiye girmen gerekiyor ki tutabilsin. Sperm daha uzun hayatta kalir , yumurta sadece 12 saat
Tugce1803 Ladygirl Göğüslerim büyüdü akıntı var göz bebeklerim kocaman oldu belirti sayılır mı bilmiyorum🤷♀️
Gulsen55 Ladygirl yumurtan dollensede hamileliklerin 60% siz bilmeden adet olarak geri cikiyor vucudunuzdan. Yani belki yumurtan dollenmisti ama rahimde tutunamadi.. belki kromozon eksikligi vardi vucud geri atti. Dogru zamani beklemek lazim
Blackkcat Tugce1803 canım bugün yapma madem artık yarın sabah yap bence,inşallh varsa 13.günde çıkar bence,bi yanımda acaba biraz daha mı beklesen diyor🤷🏻♀️
Ladygirl Gulsen55 bişey sorabilrniyim arkadaşlar ilk defa gidicem bu doktor işleri nasıl Oluyor önce eşimmi gitsin ben mi? Ne soruyorlar yada benim söylemem gerekenler neler çekiniyorum ben bazen haa birde ocak 12 de adetim hangi aralıkta gidim belki hormon testi ister adetin 3. Günü falan mı nasıl ayarlıcamı bilmyrm yrdımcı olursanız çok sevinirim Tugce1803
Ladygirl Gulsen55 teşekkür ederim bu ayda deniyip ocakta doktora gidicem birde ard arda girdik bu ay gün aşırı bi dolu bi boş olsun bizde yoruluyoruz