Canım ben fitili atarken bacaklarımı yatak başlığına doğru kaldırıp uzanırdım ki iyice içeri gitsin diye. Sonra da yataktan kalkmadan uyurdum. Sabah kalktığım zaman fitilin çoğu ilk tuvalette giderdi zaten ama çok normalmiş, kalan kısım yeterli geliyormuş.