bende de böyle silik çıkmıştı.. muhtemelen çok yeniii :) kan testi verirsen net bilgisini alırsın :) hayırlı olsun şimdiden umarım önce keseyi sonra içinde bebişini görürsün.. bende böyle silik çizgiyle en başında öğrenmiştim sonra bekledim durdum kese görünecek mi, göründü şükür.. sonra bekledik bebek görünecek mi...gördündü şükür sonra bekledik kalp atışını duyabilecek miyiz? duyduk şükürler olsun.. tabi tüm bunlar bitene kadar bebek 6 haftalık falan oluyor :)))))