Evet kızlar dün bir post atmıştım “Yarın Sezaryen Doğumum Varr” diye.. ilk önce şunu söylemeliyim ki Sezaryen doğumdan sakın korkmayın.. genelde herkes sezaryen doğuma ters yaklaşıyor ama bence korkulacak bir şey yok.. ben spinal anestezi ile doğuma alındım.. belden iğne vuruyorlar ve siz kendinizi güzelce rahat bıraktığınız zaman hiç bişey hissetmiyorsunuz.. bende 2 kez iğne yapıldı ne yazıkki bende anestezi tam olarak tutmadı bu yüzden genel anesteziye çevirdiler.. yani bebeğimin doğduğu anı ağlama sesini o an göremedim..saat 15.00 da girip 15.20 gibi çıktım.. bebeğim sağlıkla dünyaya geldi sadece çok kısa süre küveze alındı oda hızlı nefes alıp verdiği için.. daha sonra hemen yanıma getirdiler çok şükür🤲🏻 Şuan da ikimizinde sağlık durumu gayet iyi.. dikişlerimde ilk başta ufak bi ağrı oluştu ama sonrasında ağrı kesici verdiler geçti.. hiç korkmayın hep dua edin Allah büyük yardımcımız olur..merak ettiğiniz sorular varsa sorabilirsiniz elimden geldiğince hepinize cevap veririm❤️ Allah sizlerede sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻