Kızlar ben ilk doğumu mecburen sezeryanla yaptım 2018 yılında şimdi oğlum 1.6 yaşında ve ben 29 haftalık hamileyim..Doktorum bana 1yıl geçtikden sonra normal doğum yapabilirsin dedi ama ben yine size sormak istedim,aranızda böyle yapan oldu mu hiç veya akrabalarınızda falan? Nolur tavsiye verin lütfen..çok kararsızım annem çok riskli diyor yapma ama diğer tarafdan doktorum herşey yolunda giderse yapabilirsin diyor..ben çok isterim normal doğumu😔🤲🏻