Selam kızlar. Hiç sorunsuz bı hamilelik geçirdim ne kusma ne başka bişey. 37+6de doktor kontrolünde suyu azalmış iki gün sonra tekrar kontrole gel dedi. Bugün geldik ve suyu bı tık daha azalmıs doktor öyle söyledi ben riske atmak istemiyorum bebeği suniyle başlatalım doğumu dedi. Bende doktoruma güvendiğim için kabul ettim. Ama suni sancı takıldığında 5 10dk sonra bebeğin kalp atışları bı yükseliyor bı düşüyordu. Hemen doktora haber verdik ve doktor suniyi bırakın sezeryana hazırlayın dedi. Bebeği riske atmicam dedi. Ama bizim mal bı ebemiz vardı ne bizle ilgilendi doğru dürüst ne ağzını açıp zahmet edip doğru dürüst cevap veriyordu ona sordurduk statjer kıza açım biseyler yiyeyim mi dayanamam diye yesin demiş kendi tenezzül etmedi gelmeye bile bende tost yedim. Bizim iş seseryana dönünce ve ben yemek yemiş olunca bizim sezeryan spinale döndü. Ve hiç bi acı sızı hissetmedim iğneyi bile düşünün o derece. Biz 38+1 de mezun olduk darısı hepinizin basina Allah herkese kolay doğumlar nasip etsin. Ama ne olursa olun doktorunuza güvenin illa normal sezeryan diye diretmeyin. Allah bı şekilde hepimize yardım ediyor. 🙂