Merhaba arkadaşlar, benim karnım devamlı sert son 1 aydır bu sertlik hiç gitmedi nerdeyse bi sabah uyandığımda hafiflemis oluyor yataktan kalkmamdan 20 dk sonra felan sertlik oluşuyor doktor erken doğum riskin var devamlı dinlen dedi ama bugün anlam veremediğim bir değişik şişlik var ve nefesimi zor alıp veriyorum ve bugün 2 kez bebeğin aşa doğru aşırı baskı yaptığını hissettim sizce normal mi yada bu durumu yasayanlar var mı? Bu arada 34+2 haftalığım. Teşekkür ederim şimdiden cevaplar için