Hanimlar 39 haftaligim bugun cati muayenem vardi 1.5 cm açılmam var. Doktor hafif kanamam olabilir demisti eve geldim adet gibi kanama surekli bez degistiriyorum ama idrar yaparken aktif gelmiyor sadece akintiyla birlikte 1 saate yakin bi durmada kirleniyor bezim.
Hadi o normal diyelim de geldikten sonra bende bir Adet agrisi ki aman Allahimm. Resmen kendimi hamilelikten onceki ilk adet günlerimde hissettim mide bulantisiyla birlikte ve stresten midir nedir tuvalet isteğim var surekli.
aksam da nst ye baglandim ama aktif duzenli sanci cikmadi zaten nst deyken rahattim agrim yoktu eve geldik yarim saat-1 saat sonra yine basladi ve simdi bu saat oldu hala ayni saat de bir geliyor hemen hemen 5-10 dk suruyo. Kasilma hissetmiyorum sadece Kivrandiran bir adet agrisi..
sizce dogum belirtisi mi nedir bu 😓😓😖😖