SulenurK2858 Sizler kaçıncı haftadasınız nasıl gidiyor ? 😘 Ocak anneleri burada mı ?👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻 Rabbim hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar versin😍
Oguzaysel SulenurK2858 32+5 heyecan dorukta ❤❤❤ birazda bebişim kilolu olsaydı iyiydi 1900 gram sizin kilosu nasıl
berf_16 Kızılar 31 haftalığız ama sol kasığım çok ağrıyo sizde de bu durum varmı sebebi kanala yerleşmesi vs midir bu aarada dün çıktum hastaneden erken doğum riskim var 1 cm açıklıkla 🙄
Nur_arkn SulenurK2858 günaydın hayırlı sabahlar 32+0 dan selam ağrılarımız var enfeksiyonumuz var oldukça zor bir hamilelik geçiriyorum perşembe günü kontrolümüz var kilo boy hiç bilmiyorum doğum tarihi alan varmı aramızda
SulenurK2858 Nur_arkn mantar mı var eğer öyleyse doktoruna söyle fitil veriyo canım ben kullandım geçti hemen
eyvahanneoluyorum 32+4 💓 hepimiz benzer şeyler yaşıyoruz sanırım. Sol kasıkta epey ağrı oluyor bazen uykumdan uyanıyorum kramp girmiş gibi. Yürürken aşağıya çok baskı hissediyorum. Tuvaletim olmasa bile varmış gibi sıkışıyorum😪
Mmbt 33+0dan merabalar bizden de 32+0 da 2200 kilo 47 cm boyuydu sol kaşık ağrısı bendede var bebegin kafa orası yerleşimli o yüzden oluo bence