Sevde25 hastane odası çok sıcak oluyor zaten. Loğusa takımının üstüne şal almayı düşünüyorum tesettürede uygun olsun diye. Doğumdan sonrası içinde üstten düğmeli pijama takımı aldım, ev sıcak olunca kazak kalın olur sanki. Emzirme sütyenide alacağı süt falan akıyormuş, gümüş kapağıda tutması lazım.Puset örtüsü aldım kışın soğuk direk gelmesin yüzüne diye, örtü almak istemezseniz müslin battaniyede örtüyorlar