Merhaba kızlar👋🏻😊
35 haftalık hamileyim, bebeğim çok sık hıçkırık oluyor. Günde 4 5 defa oluyor, hep sol tarafımda hissediyorum hıçkırdıgını, ama çok rahatsiz oluyorum, çok uzun sürüyor, özellikle geceleri. Haftaya doktoruma soylemeyi düsünüyorum. Sizde de oluyor mu? Ben internetten araştırmıstım ve hıçkırık oluyor diye görmüstüm.