kitapkurdu Yarın kontrolümüz var ve ben oğluşumu görücem diye heyecandan uyuyamıyorum ya 🥴 var mı benim gibi uykusu kaçan
Leyla9292 kitapkurdu şuan bende aynı senin gibiyim yarın 38 haftalık olacam sezeryan günümüz net olacak üçüncü olmasına rağmen sanki ilk çocukmuş gibi🤗🤗🤗çok özledim paşamı inşallah kilo almıştır inşallah iyidir inşallah bi sorun çıkmaz 😁
Gonca3462 kitapkurdu bizim kontrole daha bir hafta var ama.bizde uyku genel olarak gitti 🤷♀️ galiba doğum sonrası na hazırlıyor annesini sabahlar olmasın modundayiz daha 32.haftadan 🙄
Mervenurysr Benimde kontrolüm Cumartesi şimdiden kaç gün öncesinden heycanlıyım yaa , uyku zaten yok:)
kitapkurdu Mervenurysr benim haftaya gitmem lazımdı ama karnım çok ağırınca evham yaptım eşim hadi bu hafta gidelim için rahat etsin dedi. Hastane baya uzak da öyle her istediğimizde gidemiyoruz 🥺
Blackcloud kitapkurdu Bizimde kontrolümüz haftaya kısmetse, benimde çok ağrım oluyor fakat doğum yaklaştığından muhtemelen, sabırsızlıkla bekliyorum kontrol günümüzü bakalım. 35+5 iz bu arada, hayırlısı olsun inşAllah.😊
Deletedmom099 Haftaya detaylı ultrasonum var çok merak ediyorum bebeğimin yüzünü aşırı sabırsız ve heycanlıyım 🥰
Gizemciim Deletedmom099 ya ben de haftaya yaptiricam ama dogum paketine dahil olmadigi icin baska bi tıp merkezine gidicez. kendi doktorum renkli gormen sakincali yaptirma dedi. sadece organlarina baksin foto alicaz diye renkli gormek istiyoruz deme gittigin yerde dedi 😒😔😔
Yusufpoyraz Yarın sabah benim de var 35+3 1 ay önce gitmiştim açılmam mı var sezeryan olur muyum diye diye uyuyamıyorum 😂😂
kitapkurdu Yusufpoyraz en hayırlısı neyse onu nasip etsin Allahım. Sağ Salim kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 🥰
kitapkurdu Leyla9292 ALLAHIM sağ Salim aldırsın inşallah kucağına 🤲🏻😍 bizimki daha ilk ve daha 17.haftadayız günler bir türlü geçmiyor
Leyla9292 kitapkurdu benimki bir hafta kaldı hiç geçmiyor gözümde aylar var gibi rabbim yardımcın olsun senin yolun uzun daha..rabbim sağlıkla kavuştursun..
Deletedmom099 Gizemciim ne alaka ya zaten doktorlar öneriyo perinatalojiye gidin diye ondan yaptırıyoruz doktorunuz saçmalamış olay renkli görmek değil bebeği ince detaylara kadar incelemek çok zararlı bişey olsaydı doktorlar perinatolojiye göndermezdi zaten
Gizemciim Deletedmom099 bunu bana diyen perinatoloji uzmani bir doçent. 2 boyutlu olan ses dalgalariyla bebegi goruntuluyor ama digeri zararli dedi. yoksa adama ne benden ? 😂 bi bildigi vardir elbet ama ben de merak ediyorum iste 🤷♀️