Mommmmmmm Zeynep-60 hayır ne yazıkki aksine kabızlık oluyor diye biliyorum ama en iyisini test söyler tabii
Filiznalbant Zeynep-60 burda okumuştum çoğu kişi doğumdan önce ishal olmuş. Bi arkadaşım da ishal kusma mide bulantısı başladı 3 gün sonra doğum yapmıştı
Gonca3462 Zeynep-60 evet vucud doğal lavman yapiomus öyle demisti doğum ebesi bazı kadınlarda ishal yapiomus ..doktoruna ulaşma imkanın varsa sor .
Mommmmmmm Mommmmmmm yanlış anlayıp cevaplamışım kusuruma bakmayın. Evet bir çok kişide bende duydum belirti diye
Filiznalbant Zeynep-60 hayırlısı inşallah doğum belirtisidir çünkü ben 40+1 oldum ama belirti yok çok zorlaniyorum artık 🤦♀️
Zeynep-60 Gonca3462 ishalin dışında hiçbir belirti yok 🙈 artık çok sinirlerim bozuldu lavaboya her gitmem de acaba nişan geldi mi ümidiyle gidiyorum