mkaya_01 38 haftalık bebeğimi dogurdum çok şükür solunum sıkıntısı için aldılar biraz kalacak korkuyorum
Deletedmom6 mkaya_01 Hayırlı olsun canım allah analı babalı büyütsün. Haftanda gayet iyi tam zamanında doğurmuşsun niye kuvoze aldılar ki. Korkma inşallah bişey olmz.
Nurr mkaya_01 hayırlı olsun üzmeyin kendinizi hem sütünüz de etkilenmesin Allah'ın izniyle çıkar bebiş ordan çok şükür saglikliymis oda düzene girer inşallah 🌸
Zuhal_19 mkaya_01 Allah Allah hep postlarda okuyorum çok fazlalaştı bu nefes olayı cnm Allah sifa versin..ama sanki devlette doguranda küvoz olayı hiç yk gibi ozelerde var gibi geldi bana
Deletedmom6 mkaya_01 Anladım . Bu haftasına kdr çoktan solunum almayı öğrenmiş olması gerekirdi. Inş allah bir kaç güne kalmz çıkar.
minikavakado bazen oluyor korkmayın, emerken çok yoruluyorlar dengeleyemiyorlar nefesle beraber. inşallah yakında çıkar 💕 kucağınıza alırsınız. Sütünüzü artırmaya bakın :)) ordan çıktığında kucağınızdan inmeyecek 😍