Bence hiç ama hiç gerek yok bir pleksili çikolata birde üzeri şeker hamurlu lokum onuda ben yapıcam. Hediyelik bunlar. Gereksiz para saçmaya gerek yok zaten bir dünya masrafımız var. Dağıtılan hediyeler amannn buneymiş diyip kenara koyuyorlar. En azından lokum çikolata afiyetle yenir 👍🥰