Sıcak suya konuluyor diye biliyorum aktar ve tanıdığım herkes öyle yaptı ve cok memnunlardı. Hatta bir arkadaşımın kayinvalidesi bilmiyormuş nasıl yapacağını otu tamamen koymamış bir parça koparıp öyle suya atmış o sırada acilmalarim arttı mucize gibiydi ama demej ki yeterli değil daha fazla açılmam olmadı mecbur sezaryene aldılar sonradan diyor. Yani tamamen koymakta önemli inanmak zaten en önemlisi