Merhaba arkadaşlar, kafamı karıştıran bir şey var bu aşı ile alakalı.. benim çocukluğum yurtdışında geçti ve aile hekimlerimiz yıllardır takip ettikleri için bu tetenoz aşısı bizim ülkelerde 10 yılda bir yapılıyor ve ben 2012 bu aşımı oldum.. şimdi gebeliğimin 8 haftasındayım ve dolayısı ile burada okuduğum yazılardan etkilenip yurtdışındaki aile hekimime sordum.. bana dediği şuydu.. YAPTIRMAMIŞ OLSAYDIN BİLE KESİNLİKLE KABUL ETMEMENİ ÖNERİRDİM, ÇÜNKÜ BU TÜR AŞILAR BEBEKTE İLERKİ DÖNEMLERDE CİDDİ ZARARLARA YOL AÇIYOR, ANLAMIŞ DEĞİLİM NEDEN TÜRKİYE GİBİ GÜÇLÜ BİR ÜLKE BU TÜR AŞILARI GEBELERE YAPTIRMAYI SEÇİYOR.. Belki de ülkeden ülkeye bu aşıların içeriği değişiyordur , bilmiyorum.. paylaşmak istedim, bence bir kere daha araştırılmasında fayda var..