Evet kızlar burada hep doğum hikayelerini okuyoruz ve olacak mı bizimde kucağımıza alacağımız günler gelecek mi derken o gün catip geliyor 😊
Tam 39. Haftamdaydim 3 - 4 gün dayanamadigim bir böbrek ağrısı vardı geceleri nefesimi kesiyordu resmen ne yapacağımı bilemiyordum hamileliğimde daha önce kum dokmuştum ilk önce kumdur geçer dedim bekleyeyim daha sonra baktım ki bu acı geçmeyecek bir gece acile gittik idrar tahlili verdik ve enfeksiyon var dendi antibiyotik vs verildi serumda vermislerdi o gece rahatladim dedim ki enfeksiyondandir evet daha sonra sabah bilgilendirme amacli doktorumu aradım doktorum bebek baskı yapıyordur bu yüzden bu acıları çekiyorsundur dedi ben hala enfeksiyon felan diyorum neyse o öğlen tekrar böbrek ağrım tuttu dayanamadım eşimi aradim gittik doktora anlattim derdimi nefesimi kesiyor artık bu aci dayanamıyorum dedim doktor gel bir çatina bakalım değişme var mı demişti 3 gün önce gittiğimde 2 cm aciklik vardı ama bebek tam kanala girememisti bu durumun hala devam ettiğini söyledi.Daha sonra ultrasondan böbreklerine bakalım dedi ve baktı ki sol bobregimde büyüme var sonrasında sağ bobregime baktı sola göre daha çok büyük ama sen acıyı sol bobreginde hissediyosun bu bebeğin baskısından kaynakli büyük büyük ihtimal dedi .Bu bebek bu catidan hayatta çıkmaz , gelme niyeti olsa suni sancı verelim diyecegim ama daha kanalada girmemiş seni sezeryana alalim dedi bende dayanamadigim için tamam dedim ve 1 saat içinde gerçekleşti herşey ameliyathaneye gittim kendimi çıkarken hatirliyorum.bobrek agrisini cekecegime değecek gibi 4120 kilo 54 cm boyuyla oğlum geldi 😊 3 Aralık 16:46
çok çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese nasip etsin ❤️❤️❤️❤️