Merhaba kızlar 39+4 haftalığm bu günki kontrolde 2 cm açıklık vardı samsun fakülte hastanesine gidiyorum ve normal doğum istyorum nts de sancım cıkıyo ama düzenli degil çok fazla çatı agrım var 33. Haftadan itibaren bu belirtilerle ne zaman dogururm çok beklemekde istemyrm kaka yapar falan diye doktor 2 gunde bir alttan muayene ve nts için kontrole çagıryo yakın takıbe alıcaz senı dediler 2 gunde bir kontrole çagırılan varmı aranızda 3 kere alttn muayene oldum doğumu tetikler diye umut ettım ama tık yok bilgisi olan fikri olan varmı