selinn35 Agustos ayında film cekildim, sag tüpüm tıkalıymıs acıldı fakat o gunden beri hala hamile kalamadım 3 ay oldu. Bu durumu yasayanlar var mı acaba ?
Ygmrr selinn35 olmadı diye üzülmeyin bir tanıdığım benzer durumu yasadi 5 ay sonrasinda hamile kaldi 3 ay cok kısa bir süre zaten stres yapmayip olumlu düsünün hep
selinn35 Ygmrr Evlendigimizden beri korunmuyorız 1 sene 4aydır evliyiz. İnsan ister istemez bir sorunu yokken neden olmuyor diye dusunuyor. Nerde hata yapıyoruz diyorum
Ygmrr selinn35 zamani var demekki daha ve stres cok engel bu durumda kafanizin tamamen bos olmasi lazim, ins en kisa zamanda nasip olur
Ozeeer Benimde tüpler tikaliydi ameliyat oldum 2. Ayda hamile kaldım bol bol dua edin olur inşallah kafaya takmamaya çalışın