Dyg87 Mommmmmmm Inş geçer kendimi tembel hayvan gibi hissediyorum koltuktan yatağa yataktan koltuğa hiç bu kadar uyumamisimdir
Busimss Mommmmmmm bizde 7+4 üz miniğimle bende de kusma bulantı yok sadece 1 hafta tiksinme oldu ev yemeklerinden o kadar geçti sonrasında. Doğumdan korkma kuzum kimseyi de dinleme açıkçası sadece bebeğine odaklan ☺️
Mommmmmmm Busimss öyle yspmaya calısıyorum canım benim. İnşallah sende sağlıkla alırsın kucağına bebişini. Bende de aşırı tiksinme olmuştu sonra geçti ama uyku haline be yazııkki çözüm yok🥺
Busimss Mommmmmmm hepimiz insallah kuzum sağlıkla alalım ☺️ Ben çok güzel uyuyorum valla 24 saat uyusam hayır demem 😂
busrasahinn Mommmmmmm evet canım ikinciye hamileyim 9+2 baslardayim ve Allah nasip ederse yine normal yaparım
duygusm Mommmmmmm Kötü ve olumsuz konuşmaları baştan engelleyin, çekinmeyin bence. Ben öyle yapıyorum. Bir arkadaşıma gittiği hamile eğitiminde takması için rozet vermişler hatta “Hamileyim, olumsuzluk duymak istemiyorum!” diye 😄😄