Ferdausta canım chicco lite way 3 aldık biz, eğer hafif tek çıktığında, toplu taşımaya vs bindiğinde rahat olsun diyorsan kesinlikle baston araba tercih et. Ben 29 haftalığım henüz kullanmadım ama etrafımda kullananlar çok memnun hatta travel alanlar tekrardan baston almak zorunda kalıyor. Benim seçtiğim araba çok kaliteli malzemesi fln incelersen mağazada fark edersin zaten kış için uygun kumaşı fln kalın ayaklık koruması var, tentesi tam kapanabiliyor, yağmurluğu da var ayrıca 36 kiloya kadar taşıyor en uzun kullanlabilen araba seçilmiş zaten . Ben mağazada inceledim int den aldım çok daha uyguna geliyor internetten ben GittiGidiyor dan indirimdeyken 750 ye almıştım yanlız şuan aynı olmayabilir fiyatı