3A_eryol Aysel223 merhabalar ben Manisa’da yaşamıyorum ama doğumu manisada yapıcam inş. 8 eylülün doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı acaba(2020 için)?
Aysel223 3A_eryol canim bir bilgim yok 2 haftadir gidiyorum kontrole yeni basladim bende 2 hafta sonra tekrar gidicem o zaman sorucam🙋🏻♀️
Hilalmhsn Salihli Devlet Hastanesi doktorum Ilker Gülbaşaran 35 haftalk hamileyim en başından beridir ona gidiyorum
Snglkmlalp Grand medicalde Ayşenur hanıma gidiyorum. İkinci bebeğim 16+1 şu an. Ama doğumumu Akhisar’da devlet hastanesinde Timur beyde yapıcam. Çünkü ailem Akhisar’da. İlk bebeğimde de aynı yapmıştım.
Nehirkaya25 Kutame_51 ben acilde karsilasmistim kanamm vardı iydi ilgilendi baya azarlama falan karşılaşmadım kendi polinikliginde nasıldır bilmem
Kutame_51 Nehirkaya25 kendi odasında hiç iyi davranmıyor bana karşıda değil yanımdaki hastayada ayni davrandi on yargılı olmamak için belki o gün öyle davrandı diye bidaha gittim gene aynıydı 10 haftalık oldum bi kere bile kan testi yapmadı ben şuan emrah akkayaya gidiyorum cokta memnunum özel gibi
Nehirkaya25 fatma1993 manisa sehir hastanesi emrah akkaya seker gibi bir doktor 1.5 yillik hastasiyim ilk bebegim dusuk oldu bu ikinci gebelik 34 haftaligiz en basindan beri emrah beydeyim gayet memnunum tavsiye ederim
Nehirkaya25 Kutame_51 bende emrah beyin hastasiyim sonay hanimi sadece acilde gördüm kendi odasini bilmiyorum
3A_eryol Ben doğum için Manisa’ya geldim 35 haftalık hamileyim daha önce Süleyman Emre’ye bir kez gittim p.tesi 2. Kez gitcem normal doğumu beklemiyor sezeryana alıyor diye duyduk doğum yapan varmı acaba memnun kalan yada kalmayan?