Duyguymnm Bende d vitamini eksıklıgı var 10 haftalık hamileyim. Fakar doktor ilac vermiyor balık te diyor. Bulantılarım var yiyemiyorm hiçbirşey böyle bir durum yaşayan varmı? D vitamini bebek için çok önemli
Deletedmom2224 Duyguymnm balıkla d vitamininin ne alakası varmış ki çok saçma. D vitamini kolay karşılanan bi vitamin değildir en çok doğal olarak güneşten alınır ama bu aralar öyle bir ihtimal de olmadığı için tabiki takviye kullanmalısınız tuhaf anlamadım
seheryldrm Duyguymnm balıktan omegayla b vitamini alınır d vitamini alınmaz ki başka doktora git ya da sağlık ocağındaki doktoruna git canım ilaçsız olmuyor ve o ilaçlar gebelik boyunca devam ediyor genelde bana deviti yani d vitaminini gebelik boyunca kullanacaksın dendi mesela
Duyguymnm seheryldrm baska doktor yazmısrı hamilelikten sonra bırakrm d vitamini eksık dendi yinede vermedi. 2 doktor gittim
Duyguymnm Babyone neden acaba aslında suan gelisimi için cok önemli . Bende eksıklık vardı hamilelik olunca bıraktm yazmadı amaa d vitamin eksık dedi.