zhractn1224 Merhaba canım hiç stres yapma şakın benşm adetim 3. Günü sabah geçtiğini görünce koştur koştur kan verdim ve 27.02 cıkmıştı doktor hayırlı olsun ama kan takibi yapacağız sesi 2 günde bir kan verdim 70 , 246 falan diye devam etti en son beta 4422.2 cıktı keseyi gördük bir hafta sonra kalbi duyduk geç döllenme oluyor suan şükür 8+6 yız döllenmeye göre ama adete göre 9+6 yız bu yüzden rahat ol yükselir stres yapma boşuna akşam yatarken mutlaka süt iç ki gelişimini hızlandırsın 2 hafta sonra falan git bence keseyi görünce bu sefer içinde bebek var mı diye strese gireceksin ne kadar geç o kadar iyi bu hafta da hareketlerini gördük teyzesi şükürler olsun sizde inş iyi olursunuz saglıkla alırız bebişleri kucagımıza 😍😇