RukiyeMM Kızlar merhaba nasılsın minnoş anneler 22 haftalık olduk kasık agrım ve alt karın ağrısı yaşıyorum dün akşamdan beri sizce neden eğer. Bebekte herhangi bir sorun yada kayıp varsa nasıl anlayabılırım
Efesevim RukiyeMM bendede çok olmuştu alt karın ağrısı 19 20 haftalarda şimdi 22+1 olduk birazdaha iyiyim ama hareketlerini hissetmen lazım artık hissediyorsan rahatlamalısın
RukiyeMM Efesevim 2 gün önceye kadar çok güzel hissediyordum böyle karnım kabarma var gibiydi bugün sadece sağıma veya soluma yatınca hissediyorum