Kumsaleremine Kızlar siz neler yaşıyorsunuz benim gibi mide yanması gaz çıkarması ishal olan karnı gurul gurul guruldayan var mı
Sakire Kumsaleremine mide yanması azalması lazım çünkü bebek aşağı indi artık. Benim 10dk bir çişim geliyor her hareketinde. İsal zaten doğum belirtisi . Ben pazartesi sezeryanla inşallah 🙏
Zeynep-60 Kumsaleremine canım saydığın belirtiler bende de var 10 gündür mide yanmasından ağrısından sabah kadar ağlama dercesine geliyordum ama saolsun doktorum pazartesi günü bir ilaç verdi 3 gündür kesti ağrıyı yanmayı rahatladım
Esra2019 Kumsaleremine mide yanması , uykusuzluk, adet sancısı gibi kasık ağrısı, karında sertleşme var ama ben tam tersi kabız oldum 🙄1 hafta sonra doğum inş
Lovelies Sakire migde yanması geçmesi lzım demişssinizde benm ki kanaldaykrn de cok yanıyodu oda saçtan dolayımış:). 38 haftamda uykudan uyandırıyodu :) dogdunda baya şaçlı cıktı :) şimdi 3 aylık olucaz
Sakire Lovelies ona hurafe diyen de var gerçek diyen de, bakalım benim de çok yanmıştı fokur fokur boğazıma kadar , son 3 günüm kaldı görecez 🙈🤭
iiisilll Benim de midem cok yandi hatta yine yaniyor ptesi sezeryan dogumum var benim de renkli ultrasnda doktor sacli demsti zaten ☺️
HvvGlKrdl Kumsaleremine 39+2 olduk canim. 10 gündür bebek vajina kemigime baski yapiyor, cati agrisi bu mu oluyor bilmiyorum ama yürümekte zorlaniyorum, hareket etmekte zorlanıyorum.. Mide yanmam yok cok şükür.. Ama sancim ya da acikligimda yok..
Beyzanurlina Kumsaleremine dogum pozısyonunda ama yukarı toplanıyo kızım gotunu bacagını topluyo hep bıyerlere karnımın altı boşalıyo resmen sizdede öle mi sol bacak arası agrısı var doktor aşşa baskı yaptıgı için oluyodur dedi ama sureklı agrıyo sıcak duş alıyorum fayda yok
tugceavkrn Kumsaleremine mide yanmasindan iki hafta oncesine kadar ölücem diyordum hep ama artık aşağıya indikce bebek çok şükür uykularım rahatladi sadece çok sık tuvalete gidiyorumbaski yapiyor o kadar 38 haftalik olduk şükür
Naz5558 Kumsaleremine yaa ben 32.haftadayım iki haftadır kusura bakmayın ishal oluyorum iki üç gün geçiyor sonra tekrar başlıyor doğum belirtileri erkenden olur mu? Karın ağrısı oluyor sonrada karnım sertleşiyor ağrıdan dolayı 😶😶bir de sık sık lavaboya gittiğimden dolayı mı bilmem bel ağrısı çekiyorum...