Merhabalar öncelikle..bu ay adet görmeye başladım başlayalı ilk defa böyle bir şey yaşadım. Tüm adetlerim gününde başlar ve gününde biter çok düzenlidir. Bu ay gününü pas geçti iki gün sonra soluk ve koyu bir miktar leke gördüm. Ve devamı gelmedi. Bugün 5.günüm. Dün akşam betahcg’ye bakıldı 2.9 çıktı. 5ten aşağısı negatif sayılıyor biliyorum.. Sonuç ne olabilir? Benzer bir durum yaşayıp da daha sonra yükselen var mı? Bir bebeğim olsun çok istiyorum..ama sonuç beni hüsrana uğraşttı..