huysuzpanda Elif_t doktor üstünde bile durmuyor eğer idrarda yanma yoksa, hamilelikte normal sanırım bnmde hep 14 falan... Ama 2 doktorum oldu ikiside normal dedi oda ben sorduğum için 😊sıkıntı yapma ☺️
YudummmSu Elif_t anladım canım bende de bu değer yüksek gözüküyordu doktor her şey normal dedi epitel yüksek çıkmış ama dedim hayır normal dedi 😊
Elif_t YudummmSu yaa hatırlıyo musun değerini? 0-9 olması gerekirken 22 çıkmış benim. Umarım bir şey yoktur canım sağol🤲🏻
Sirius223 Elif_t benim de 22 çıkmıştı bir sorun yok demişlerdi. Siz günde 3 lt su içmeye özen gösterin.
Andromeda Aynı değer bendede bugun 24 çıktı. Henüz dr a göstermedim. Ama öyle idrarda yanma falan o tarz şikayet lerimde yok açıkçası. Muhtelemen idrar yolu enfeksiyonu.
Buseeeeee Enfeksiyon canim panik yapma sana bi toz verir geçer yada antibiyotik sen bol bol sirkeli sula taharet al ben öyle yapıyorum faydası cok oluyor
Elif_t Buseeeeee dışarda tuvaletlerde de dikkat ediyorum afedersiniz oturmuyorum bile klozete ama neden oldu anlamadım🤦🏻♀️
Buseeeeee Elif_t oluyor canim benimde hep vardı hamileyken direncimiz daha düşük oluyor malesef hiç kafana takma hepimizde var aynı sorun
Sum50 Benimde öyle çıktı idrarda protein kaçağı var biraz ama önemli değil dedi toz ve fitil verdi sadece