Nazouz Son 9 günüm var çok heyecanlıyım hafif sancılar var ama onun dışındaki başka hiçbir belirti yok yarın çatı muayenem var belli olacak herşey 🤲🏻 Sizde değişiklik varmı
Duuyguum Nazouz son beş dr kolay Doğum olacak dedi bugün bebek sokmuş kafasını iyice dedi inşallah dedim ben de
Bilge80 Nazouz son 12 bugün çok sancım oldu aynı anda ishal da oldu biraz daha sürseydi hastaneye doğum icin gidecektim .
Nazouz Yigitinannesi55 bende aynen öyle nasıl bir şey bekliyor ne olacak aklım hep dolu eşimde yanımda değil o da ayrı üzüyor beni
Nazouz ozgeustun adet sancısı gibi belimden giriyor kasıklarıma ama hafif öyle çok değil uzunda değil
UmudumOldun Nazouz 39da oldum 1cm açıklık var dedi . Pazartesi tekrar çağırdı . Doktorum çok normal dogumcu . Bakalım pazartesi ne dicek 🤷🏻♀️
Ftm-Srgn Nazouz canim bizim de son 11 günümüz kaldı. Benim de sizin gibi agrilarim oluyor belim agriyor bi de kasiklarim da oluyor arada
Nazouz Yigitinannesi55 belli değil canım belki yetişemeye bilir iznini babasının cenazesinde kullanınca doğumdan önce yanımda olamayacak
Nazouz Duuyguum evet 36 da çatı muayenesi olmuştu doktor normal dedi bugün tekrardan olacak ona göre tam kesinleşecek inş