Mucizem_21 Bugün nst çekildik ama bebeğim hep uyuyo dürtüyoruz ebeyle kirpirdiyo daha sonra yine aynı. Doktorum bebek uyumuş tatlı birşeyler yiyip tekrardan bir daha nst çekil dedi ama yine aynı sizinde oluyor mu? Nasıl uyanık tutacağız
Cokokuyan_dorukusunannesi48 Mucizem_21 Soda içmeyi denesene.İçeriğinde yoğun mineral varya belki uyanır miniğin:)