25 ağustos 2019 da hamile kaldığımı öğrendim nasıl bir mutluluktu o.. Bir kaç denememden sonra olmuştu mutluluktan eşim ve ben uçacak gibiydik.. Mutluluğumuz 1 ay bile sürmedi 12 Eylül de rutin kontrole gittiğim zaman bebeğimin kalbi durmuş 7 haftada kalmış. Çok çok çok üzüldüm ve aynı gün kürtaj oldum. 2 ay denemedik bu ay denemek istedik regl olmama 10 gün var ama sürekli kendimi inceliyorum.. Bu çok kötü bir şey biliyorum ama çok istiyorum.. Bunu burda yazmak istedim çünkü kime söylesem hemen olmaz olsa bile şimdiden belirti göstermez diyorlar. Bende biliyorum aslında hemen olmaz olsa bile belirti göstermez ama başka bişi düşünemiyorum. 🤷♀️