Rabiay herkesınkı farklı oluyomus 6. Ayında hısseden varmıs bende beklemıyodum bu kadar erken hıssetmeyı arabada gıderken hıssettım bırde sesli ortamdı tabı sonrakı gun hıssetmedım bır sonrakı gun hıssettım ama sessız ortamda uzandıgımda hıssedebılıyodum. Bırde karnım kapalıyken asla hareket etmıyodu ne zaman kazagımı sıyırsam başlıyodu. Sanırım şarkıları cok sevıyor ne zaman şarkı dinlesem baslıyor 😁