Deletedmom0006 iyi canım çok sevindim halletmişsin.
Aklında bulunsun. Etlik Zübeyde hanımda yaptırdım bende. Gayet ilgililerdi.
Birkaç soru soruyorlar kafanda belirle ya da not al.
Kaç yıllık evli olduğunu, 3 düşüğün tarihlerini, ailede hastalık var mı diye soruyorlar.
Örnek verecek olursam ben 2 yıllık evliyim. 2 boş gebelik ve Haziran ayında düşük yaptım dedim. Tarihleri sorup not aldılar. Gerçek düşüğümün hastane kağıdı götürdüm.
2,5 ay sonra sonuçları aldık.
Bize hem genetik test hemde pıhtılaşma testi yapıldı. Çok şükür genetikte birşey çıkmadı ama bende pıhtılaşma çıktı.