Kızlar merhaba, ilk defa bu kadar fazla oldu sanırım. Sol tarafım bildiğiniz havada sağ tarafım aşağıda oldu ama baya baya yükseldi karnımın sol tarafı karnımı okşayınca bebeğin hareket etmesiyle karnım düzeldi. Bu kasılma mıdır ? Korkulacak bişey mi başına gelen oldu mu ?