Liyka ben de erken baslayanlardanim alisverise henuz 7+3 😊 1 tane 10 parcalik hastane cikisi 4 tane de 5 li hastane cikisi aldim. Kanguru, bebek malzeme cantasi, reflu yatagi hatta 2 paket depend aldim 😊 Ayrica zibin ve alt ust takimlardan cokca aldim. Bildigim toptanci bir yer vardi bursada oradan 3 aylik 6 aylik 9 aylik olarak hep alisverisleri yaptim genelde de ara renkler tercih ettim. Bir sonraki ay sira ile besik, gogus pompasi, silverette, atesolcer gibi bi tik daha pahali seylere geceriz. Hem bebis olana kadar her ay bir seyler alirsam masraf olarak daha kaldirilabilir olur diye dusunuyorum