38.haftamiza giricez yarın inşallah ama sadece çatı ağrım var yurudugumde ise çok şiddetli oluyor bu akşam biraz belimde de ağrı var adet donemimdeki gibi ama karnimin alt kisminda bı ağrı hissetmiyorum. Az bilinen doğum belirtileri neler paylaşır mısınız,9 ay geçti de şu son günler geçmek bilmiyor valla 🤭 kız çocukları erken gelir diyorlar bi de bizimki hiç çıkmak istemiyor yerinden 😆