Masalimsi Merhaba kizlar 32. Haftadan snra kac haftada bir kontrole gittiniz yada ayda bir mi devam ettinz
_berivan1404 Masalimsi şuan 32 haftadayım, 35. Haftada gel dedi ondan sonra her hafta geleceksin dedi
Seda_123 Masalimsi 31 de gittim haftaya 34 haftalık olucam kontrolüm var 34 den sonra sıklasacak kontroller doktorum öyle dedi 35de nstye giricem
3406044 Dilekaydin bende de oluyor doktorum bebeğin sıvısı biraz sınırda dedi takip et sıvı mı akıntı mi diye bugün tekrar gittim amnisure testi yaptı anlamak için çok şükür akintiymis 🧿🤲🏻❤️
Masalimsi Dilekaydin benimde oldu arkadasimimda ayni haftalarda oldu doktorlar su mu diye suphelenip kontrol ettiler ama degildi olaboliyor ama doktor kontrolu sart tabiki
3406044 Dilekaydin anlaşılmıyor ki bi su gibi bı sarı bı kremsi hep arada böyle o yüzden ayırt edemedgimi söyledim bunun üzerine test yaptı
3406044 Dilekaydin evet söyleyin doktorunuza eğer uygun görürse yapar tabi benim doktorum ona rağmen net konuşmuyor ben zaten tedirgin bir insanım hamileliğimde iyice arttı
Sweetblonde88 Masalimsi 32 de rapor almaya gittim. 35. Haftada çagırdı nts ye de gireceğiz ilk defa sonra haftada bir sanırım.