Ayse_ONAL68 Kızlar 7. Ayımdayım. Dün gece tuvalete kalktıgımda başım döndü 😞 normal şekilde değil ama ayakta duramadım dengemi sağlayamadım. Yer ayaklarımın altında kayıyordu resmen. Bu aylarda bu şikayetleri yaşayan var mı başka 😞
zcolak Ayse_ONAL68 tansiyonunuzdaki sıkıntılı değişmeler tekrarlarsa doktorunuza söylemenizde fayda var. gerekli testleriniz yapılır. ama arada sırada olan bir şey ise (sanırım sadece dün gece yaşadığınız bir kerelik bir olay) yataktan ani kalmaktan kaynaklanmış olabilir.
zcolak Ayse_ONAL68 arada ölçüm yapıp doktorunuza iletin bence riskli görürse önlem alınır. Allah korusun yüksek tansiyon kadar düşün tansiyon da iyi bir şey değil