Mrsde05 lnyldr 33 e gireceğiz 12 de kızımız olacak nasip olursa perdemiz mobilyamız hazır eksiklerimiz yok kıyafet te ama Halı ve hediyeliklerimiz kaldı ne yapacağım bilmiyorum 😔
Seda_123 lnyldr 33+1 olduk kızım olacak bebek arabası beşiği kıyafetleri hazır yarında kıyafetlerini yıkayıp dolaba yerleştiricem Hastane çantasını hazırlicam eksik olarak bebek bezi ıslak mendili var birde kendime emzirme sütyeni ve depend almam lazım onun dışında herşeyi tamam 😁 En son 31 haftalıkken gitmistim 1600 dü kilosu boyu 43 cm haftaya kontrolüm var bakalım ne kadar olmuş 😁
Deletedmom6 lnyldr 34+4 olduk. 34.haftada 2.166 kiloydu biraz küçük kalmış ☹ Cinsiyeti erkek . Daha Cok eksiğim var . Kıyafetleri ütülenmedi de anlayacağın hiçbirşeyde hazır değil ☹☹
feyza_34 lnyldr bizde 34+4 haftalığız kilomuz 2500 tombiş bir oğlan 🤭 ufak tefek eksiklerimiz kaldı onlar da tamam olunca paşamız eksik kalacak 😊
lnyldr Mrsde05 bende 33 haftalık oldum ama inanırmısın daha bi iğne bile almadım bu hafta sonu alış verişe çıkacaz inş
Hatice1017 35+1 iz en son 34+5 te 2400 idi.Kızımız olucak insallah🤲🤲🤲❤❤❤Herseyimiz tamam cok şükür sadece prensesim eksik🥰🥰🥰Tahmini dogum tarihi 9 ocak ama daha once gelecek gibi hissediyorum 😊😊
Smyye-25 Bnde 34+4um bı hafta once doktora gıttım 2170dı kılosu gelısımı normal dedı doktor kayınvalıdemde saolsın sırf cocugun kılosunu sormak ıcn pesımıze takılıyo bezdırdı artık benı
[silindi] Smyye-25 kız niye götürüyorsun kontrole🤦♀️ götürüyorsan bile bekleme salonunda beklesin ne işi var içeride bana çok saçma geliyor. Benim görümcem geldiğinde bekleme salonunda beklettik eşimle ikimiz girdik. Yeri geliyor doktoruma özel sorularım oluyor o yüzden eşim dışında başkasının olmasını istemem. Ayrıca özel alan diye bir şey var ne münasebet geliyor yeri geliyor vajinal yeri geliyor karından muayene oluyor. Tepkini koy bence. Herkes yerini bilmeli
lnyldr Deletedmom6 canım bende 33 haftalığım kızım olacak inş bizimkinin kilosu daha 1850 yani seninki iyi yinede
Denizincani lnyldr bu gece 35 haftalik oluyorz cok az kaldi o gecmeyen zaman naslda cabuk gecmis oysa ilk zamanlar ne zormus dedigim hamilelik hallerimi arar oldum cok sukur sabrmn sonunu bekliyorm temzlgm cantam herseymz bitti hazir oglumu bekliyoruz 😇
[silindi] lnyldr Yarın kontrol var 34+3 deyiz çok şükur kızçemiz olacak insaAllah. Hazırlıklar bitti sayılır bir kaç parca birşey kaldı. Hastane çantamız hazır bir tek minnoş kızım eksik 🤗
Smyye-25 [silindi] kocama dıyorum nolcak dyo senn dedıgın sekılde soyledıgım zmn sınırden kup oluyorum hergun tartısyoruz esımle kaynana yuzunden dun beraber basbasa dısarı cıktık cıkalı bı saat olmadan aradı halan geldı gelın nerdesnız bılmem ne sınırden kup oldum esıme desım anan gene duramadı cagırdı bzı bnı baska gun cıkartcn smdı desım nıye annesne oyle duom dye kızıyo mısafır gelsı ondan cagırdı fln fılan bnde halan hergun gelıyo sankı hacdan gelmıs cekemezlıgnden dglde bn bsy desm mı suclu oylem dedm sustum konusmyorum esımlede
[silindi] Smyye-25 bana çok saçma geliyor eşinin tavrı daha kendinin ayrı bir yuva kurup ailesi olduğunun farkına varamamış demek ki. Birde kayinvaliden oğluna farklı sana farklı davranıyorsa ondan da olabilir. Bence kayinvaliden yüzünden eşinle tartışma kaybeden sadece sen olursun. Kimsenin ekmeğine yağ sürme. Tatlılıkla anlat 😉
Sema12 lnyldr en son 32. Haftamda gttim 2060 grdi bebegmmm suan 33+3uz , cok sukur eksiksz herseyimz tamam sadece haftaya cantami hazrlicam INSALLAAAHHHH bebegimn gelmesini beklicem , kizimz olcak bizimd dkkatimi cekti geneld ocakta kiz bekleniyor sanrm 😂🤭