Merhaba anneler, merak ettiğim bir konu var. 2 sezeryan arası için genelde 2 sene gibi bir süreden bahsediyorlar. 2 seneden daha kısa sürede tekrar sezeryan olan var mı, herhangi bir olumsuzlukla karşılaştınız mı? deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.