Zehraak Dünden beri az az suyum geliyor dün suphelendim ama emin olamamistim. Az önce emin oldum ama bugünkü Dr randevum da hiç açılma yumuşama yok dedi. Ne yapabilirim sizce?? 40+1 bugün
Pcoslubiranne Zehraak suyun geldigi halde eve mi yolladi doktor?Su gelmesinde kontrol altinda tutulmaniz lazim.
Filiznalbant Zehraak suyunuzun geldiğini nasıl anladiniz?🤔 Bende 40+0 açılma yok sancı yok. Pazartesiye kadar gelmezse pazartesi yatışım yapılacak suniyle başlatacak doktor
Zehraak Ya azalmış biraz ama haftası doldu ondan olabilir dedi.ona bahsetmedim ki anlamamıştım çünkü 🙈 yinede haftası dolduğu icin sezeryana almak istedi ben geldim ama yarın gitmeliyim sanırım😟 insaAllah bu gece ölür sancım😥
Zehraak Filiznalbant camasirimda hafif ıslaklık hissediyordum ama akıntı olabilir diyordum.dun lavabodan sonra tekrar geldi bn onuda hala yapıyorum sandım.bugun tekrar oldu tutmaya çalıştım tutamadım. Dr da suyu azalmış deyince
Filiznalbant Zehraak benimde öyle oluyo pedim sürekli ıslak sümüksü gibi oluyo ama afedersinizde. Bende akıntı diye düşünüyorum 🤔
Filiznalbant Zehraak gayet normal dedi. Suyun gelirse zaten anlarsın dedi ama emin değilim anlayabilir miyim acaba 🤦♀️