Esrakaykc Bebeğim 7 haftalık olması gerekiyor ama doktor 1 hafta geriden geliyor dedi bu sıkıntılı bir durum mu?
hilobero Esrakaykc Hayır canım aynı şey başıma geldi. Doktora ilk gittiğimde son regl tarihime göre 6 haftalıktım. Ama doktorum 5+3 dedi ama bu bi sıkıntı değil ilerde o fark kapanıcak dedi. Şuan 8+3 olmam lazım reglye göre ama 7+3 günlüğüz 🍒
dentem61 Esrakaykc benim bebeğim içinde üç hafta geriden geliyor dedi diğer doktorum da o haftasına yetişir geç döllenmedir falan dedi şimdi haftamızla aynıyız 🙏🏻