HediyeS annem doktoru gelene kadar doğuruyordu zaten ki bu hastaneye gittiğimiz 10. Dakika falan oluyor. 🤣 Nöbetçi doktora doğurtun beni demiş. Doktorda kendi doktorunuzu bekleyeceğiz ben daha önce makat geliş doğum yaptırmadım risk alamam demiş. 15.dakikada doktorumuz geldi. 20. Dakikadada annem doğurmuştu zaten. 😂 ilk doğumda bende duydum zor olduğunu. Muhtemelen annenin ne yapacağını bilemediğinden kaynaklanıyor. Müdahale şansı pek olmuyor çünkü. Doktora güven çok önemli böyle bir durumda. Zor bir karar valla Allah yardımcınız olsun. 🤗