Kerem-inannesi Göğüs ucunda keskin ağrılar oluyordu çoğu zaman ama kontrol etmiyordum simdi tekrar hissettim ve sutyenimde 25 kurusun yuvarlağı kadar bi ıslaklık gordum göğüs ucumu kontrol ettim gogsumden gelmis sizce normal mi
__tugbaa__ Kerem-inannesi süt üretimi yavaş yavaş başlayabiliyor o yüzdendir kesinlikle sıkma kasılmalara felen neden olabiliyor
Nilay64 Kerem-inannesi bende 20. haftadayım gogsum şişmişti dün doktoruma sordum süt de gelebilir korkma demişti tesadüf sizin de olmuş korkmayın onun için
Kerem-inannesi Oglusumbebegim bilmiyorum sadece ıslaklığı gordum yapış yapış gibi degisik biseydi süt icin erken degilmi acaba
AATozarr Kerem-inannesi Aslında doktorlar ona süt demiyor kolostrum sarımsı bir sıvı önceki gebeliğimde benden gelmişti doktorum normal olduğunu söylemişti
elfkahramann Bizde tam yirmi haftalığız henüz başıma öyle bişey gelmedi bi doktoruna ara sor gündüz istersen
Kerem-inannesi elfkahramann hastaneye gitmeyi düşünüyodum ki normal olduğu söyleniyor netténde baktim biraz bi daha ki kontrol günüme kadar içim rahat eder en azindan
Kerem-inannesi __tugbaa__ cok korktum anormal bi durumdur diye ama normalmiş dediğinde gore cok tesekkur ederim :) sadece ağrıyla beraber 20.haftamda geldigi icin korktum ilk gebeliğim o yuzden tecrübesizim
AATozarr Kerem-inannesi Yani çok aman aman bi ağrı olmasada o acıyı hissettim farklı bişeydi baktım kahve ile sarımsı bişeydi akan sıvı içini ferah tut Yani normal ☺️
Kerem-inannesi AATozarr ohhh cok sukur 🤲 ilk gebeliğim evham yaptim eşimi filan aradim bisey oluyo diye cok suķur ki normalmiş Allah razı olsuñ sizlerden de çok sagolun 🙏🌸
AATozarr Kerem-inannesi Cümlemizden ,Çok normal annesi evham yapman ☺️ RABBİM hepimizin yavrularını bağışlasın İNŞALLAH ☺️
abilgili Kerem-inannesi çok normal, ben de 27.haftadayım, benden de o haftalarda gelmeye başlamıştı, hala geliyor, sutyenimin ucunda kuruyunca sertleşen bir ıslaklık oluyor hep.
Kerem-inannesi abilgili tesekkur ederim yanıtladığınız icin rahatladım normal bi durummus diye cok sagolum🙏🌸